Gadgetfreak :: Not Just Tech
android World, gaming / fun, iOS World

iOS και Android θα… λάβουν το GTA III

Ναι, τα smartphones γίνονται γρήγορα μηχανήματα gaming…

H Rockstar ανακοίνωσε πως θα φέρει το Grand Theft Auto III και στο λειτουργικό Apple iOS και στο Android με την απόφαση για το λανσάρισμα του GTA III σε αυτές τις πλατφόρμες να έχει άμεση σχέση με τη 10η επέτειο του παιχνιδιού.

Το λανσάρισμα δε θα γίνει άμεσα, αυτό το φθινόπωρο και θα είναι η πρώτη προσπάθεια της Rockstar για αυτές τις mobile πλατφόρμες. Είμαστε σίγουροι πως όχι και η τελευταία. Το GTA III demo θα το δούμε στην ComicCon της Νέας Υόρκης αυτή την εβδομάδα. Τιμή; θα μάθουμε…

Related posts

Need For Speed για το PS Vita;

gadgetfreak
14 years ago

‘The Legend of Zelda: Breath of the Wild’

gadgetfreak
10 years ago

Νέο Droid DNA – και βίντεο…

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version