Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones

Τέσσερα εκατομμύρια 4S σε 48 ώρες…

Η Apple ανακοίνωσε την πώληση 4 εκατομμυρίων iPhone 4S σε τρεις ημέρες μετά το λανσάρισμα στις 14 του μήνα…

Επιπλέον η εταιρία μιλά για περισσότερους από 25 εκατομμύρια πελάτες που έχουν αναβαθμίσει το λειτουργικό τους σε iOS 5 σε πέντε ημέρες διάθεσης και 20 εκατομμύρια που έχουν εγγραφεί στο iCloud: ο κος Apple marketing Phil Schiller δήλωσε:

iPhone 4S is off to a great start with more than four million sold in its first weekend—the most ever for a phone and more than double the iPhone 4 launch during its first three days. iPhone 4S is a hit with customers around the world, and together with iOS 5 and iCloud, is the best iPhone ever.

Το δε 2010, η Apple είχε ανακοινώσει 1.7 εκατομμύρια πωλήσεις του iPhone 4 στο πρώτο διήμερο. Η εταιρία μιλά για 600,000 προ-παραγγελίες που είχε για το iPhone 4 σε 24 ώρες μαζί με παρόχους εκτός ΗΠΑ.

Φυσικά σήμερα ούτως ή άλλως η αγορά των smartphone είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι ήταν πριν από 12 μήνες, αλλά αυτά δεν τα… σχολιάζουμε

Related posts

Ένα κομψό tablet για… πρωϊνό!

gadgetfreak
16 years ago

Τον πρώτο 3ΤΒ δίσκο ανακοίνωσε η Western Digital…

gadgetfreak
16 years ago

iGo Primo Car Dock – για το αυτοκίνητο…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version