Gadgetfreak :: Not Just Tech
gaming / fun

Το New SSX είναι τρέλα…

Είναι πλέον χειμώνας. Και το SSX είναι πολύ cool. Πάντα, από τον καιρό του πρώτου Playstation…

Τελευταία φορά είχαμε δει το SSX 3 στο PlayStation 2 και μετά είχαμε δύο άλλα SSXs για το PS3 που δεν ενθουσίασαν ενώ το ‘νέο’ το είδαμε να ανακοινώνεται τον Γενάρη του 2012.

Και ναι. Το νέο SSX είναι πολύ πιο ρεαλιστικό από το καταπληκτικό του PlayStation 2. Τι λάτρευες στο SSX 3; Την αίσθηση της έλειψης βαρύτητας, κάτι σαν τα Super Mario.

Στο νέο παίγνιο ζητήθηκε και η βοήθεια επαγγελματικών snowboarders. Ναι. Θα είναι σούπερ σε μια μεγάλη οθόνη. Μέσα στο σπίτι. Αλλά χωρίς… θλίψη :)!

Related posts

Satoru Iwata

gadgetfreak
11 years ago

Need For Speed Payback – Official Launch Trailer

gadgetfreak
9 years ago

Rainbow Six: Siege – σε 60fps για παιχνίδι Multiplayer;!

gadgetfreak
12 years ago
Exit mobile version