Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tech talk / science

Οι Κορεάτες ανεβάζουν τον ‘στόχο’…

Στέλεχος της Samsung βγήκε στα media και είπε πως η εταιρία του ελπίζει πως θα ξεπεράσει τους στόχους της για το 2011 και τις πωλήσεις smartphone…

Η εταιρία από τη Νότιο Κορέα είπε πως το Galaxy S II είναι το smartphone με τις περισσότερες πωλήσεις που είχε ποτέ με πωλήσεις 3 εκατομμύρια μονάδες σε 55 ημέρες.

Επιπλέον η Samsung ανακοίνωσε τον Οκτώβριο πως έχει πουλήσει 30 εκατομμύρια Galaxy S και Galaxy S II. Η εταιρία έχει ανακοινώσει και άλλα μέλη στη οικογένεια Galaxy – τα Galaxy Note, Galaxy Nexus και ένα 4G LTE-εξοπλισμένο Galaxy S II.

Στέλεχος της εταιρίας που δεν ήθελε να κατονομαστεί μετέφερε τα στοιχεία στο λανσάρισμα των Galaxy Note, Galaxy Nexus και Galaxy Tab 8.9 LTE (4G δίκτυα) στη Σεούλ.

Related posts

Απίστευτο σύστημα παρακολούθησης – αναγνωρίζει έναν από 36 εκατομμύρια σε ένα δευτερόλεπτο…

gadgetfreak
14 years ago

Samsung Display Foldable OLED

gadgetfreak
6 years ago

DJI Digital FPV System

gadgetfreak
7 years ago
Exit mobile version