Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Και άλλα για τα νέα smartphone της Sony (Ericsson;)…

Είδαμε την πρόσκληση και τώρα αναρωτιόμαστε αν στην έκθεση CES θα είναι ΟΝΤΩΣ παρόντα τα Sony-only κινητά. Το ένα smarpthone έχει κωδική ονομασία Sony Xperia Nypon (μοντέλο LT22). Στα specs από ότι ακούμε θα έχουμε: 1GHz διπύρηνο, οθόνη στις 4” qHD, 8MP κάμερα, 1GB RAM και 16GB ROM. φυσικά λειτουργικό Android με Gingerbread αρχικά και Ice Cream Sandwich μετά.

Τώρα λοιπόν κάνει την εμφάνιση του το κινητό με τον κωδικό Nypon (ή Nyphon;!) ενώ βλέπουμε μια ακόμη φωτό με το Sony Ericsson Xperia Arc HD (το Nozomi) να είναι ανοιχτό.

Related posts

Πού είναι το Playstation 2; Μα, μέσα στην τηλεόραση!

gadgetfreak
15 years ago

Sony VPL-VW1000ES – στην αγορά ο πρώτος 4Κ προβολέας στην ιστορία…

gadgetfreak
14 years ago

Panasonic GX85 / GX80 Vs Sony a6300

gadgetfreak
10 years ago
Exit mobile version