Gadgetfreak :: Not Just Tech
android World, exhibitions, mobile / smartphones

Έκθεση CES 2012 – πρώτη εμφάνιση του νέου Sony Xperia Ion!

Ναι, είναι πλέον Sony και όχι με το… Ericsson!

Με τεράστια οθόνη BRAVIA στις 4.6”, απίστευτους αισθητήρες 12 megapixel, ακόμη και μπροστά HD κάμερα, στιβαρή κατασκευή αλουμίνιο. Ισχυρό, όλα σε Full HD, επεξεργασία εικόνας.

Αναλυτικά: 4.6″ HD (1280 x 720) οθόνη (Reality Display με Mobile BRAVIA Engine), διπύρηνος 1.5GHz, 12-megapixel κάμερα πίσω με Sony Exmor R (με ταχύτητα Fastest Capture σε 1.5” από standby και με 1080p βίντεο μπροστά, 720p πίσω.

Ψηφιακό πορτοφόλι – NFC, HD sharing με DLNA, HDMI και BRAVIA Sync, αρχικά με Android 2.3 Gingerbread και μετά με Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

Υπερόπλο.

Related posts

Αthens Photo Inspiration – και τα νέα μοντέλα Sony live…

gadgetfreak
15 years ago

Έκθεση Ε3 2014 – Rainbow Six: Siege E3 Gameplay Trailer…

gadgetfreak
12 years ago

Κοινός φορτιστής για την ΕΕ

gadgetfreak
5 years ago
Exit mobile version