Gadgetfreak :: Not Just Tech
android World, exhibitions, mobile / smartphones

Έκθεση CES 2012 – πρώτη εμφάνιση του νέου Sony Xperia Ion!

Ναι, είναι πλέον Sony και όχι με το… Ericsson!

Με τεράστια οθόνη BRAVIA στις 4.6”, απίστευτους αισθητήρες 12 megapixel, ακόμη και μπροστά HD κάμερα, στιβαρή κατασκευή αλουμίνιο. Ισχυρό, όλα σε Full HD, επεξεργασία εικόνας.

Αναλυτικά: 4.6″ HD (1280 x 720) οθόνη (Reality Display με Mobile BRAVIA Engine), διπύρηνος 1.5GHz, 12-megapixel κάμερα πίσω με Sony Exmor R (με ταχύτητα Fastest Capture σε 1.5” από standby και με 1080p βίντεο μπροστά, 720p πίσω.

Ψηφιακό πορτοφόλι – NFC, HD sharing με DLNA, HDMI και BRAVIA Sync, αρχικά με Android 2.3 Gingerbread και μετά με Android 4.0 Ice Cream Sandwich.

Υπερόπλο.

Related posts

Η ώρα για τα επίσημα στοιχεία του… γαμήλιο κουτιού Internet και tv…

gadgetfreak
16 years ago

Panasonic και Mozilla δουλεύουν σε Firefox OS Open Platform για τις Smart TVs;

gadgetfreak
12 years ago

Sony Xperia T και TX – έρχονται software upgrades…

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version