Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Έκθεση CES 2012: τα νέα της Nokia…

Η εταιρία είχε την ευκαιρία να πατήσει σε αμερικανικό έδαφος με ‘plus’ τη συμμαχία της με τη Microsoft και τα πρώτα κινητά της…

Στη συνέντευξη τύπου της Nokia στη CES 2012, η εταιρία από τη Φιλανδία έδειξε τα Nokia Lumia 710 και Nokia Lumia 800 με Windows Phone αλλά και το θρυλούμενο Nokia Lumia 900.

Είναι το πρώτο 4G LTE smartphone της Nokia και στις ΗΠΑ θα βγει με την AT&T με οθόνη 4.3″ AMOLED clear black display, Carl Zeiss φωτογραφική και 1,830mAh μπαταρία.

Το Lumia 900 έχει επεξεργαστή στα 1.4GHz με σώμα από πολυκαρβονικό υλικό ανθεκτικό. Σε μπλε και cyan…

Related posts

10 Ιουνίου το PS3 γίνεται 3D στην Ιαπωνία: ΗΠΑ και Ευρώπη "…σύντομα"

gadgetfreak
16 years ago

Δωρεάν παιχνίδι για το PSP Go!

gadgetfreak
17 years ago

Skydio R1 Autonomous Flying

gadgetfreak
8 years ago
Exit mobile version