Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Wii U – αλλάζει το όνομα;

Ένα όνομα όπως το Nintendo Wii U α) δεν σου ταράζει το σύμπαν, β) μοιάζει απλή αναβάθμιση και γ) δεν έχει το ouaou! εφέ…

Μάλλον η ιαπωνική εταιρία το σκέφτεται και θέλει να ανεβάσει το coolness level. Έτσι ένας ‘κατάσκοπος’ – Nintendo insider λέει πως η εταιρία σκέφτεται για “…rebadging” της κονσόλας Wii U.

Αλήθεια ή τρικ; Θα το δούμε…

Related posts

LittleBigPlanet Karting Halloween Trailer

gadgetfreak
14 years ago

Περισσότερες Sony A77 και NEX-7 εικόνες…

gadgetfreak
15 years ago

Sony gadget για το μήνα των διακοπών…

gadgetfreak
12 years ago
Exit mobile version