Gadgetfreak :: Not Just Tech
transport / concept

Nico Rosberg – μας εξηγεί γιατί οι φετινές F1 είναι τόσο άσχημες…

Η νέα σεζόν του 2012 για τη Formula 1 έχει ξεκινήσει και ήδη πάμε για τον 2ο αγώνα…

Να μιλήσουμε για το όλο buzz που έχει το σπορ; μέρος του επικεντρώνεται στην εικόνα των αυτοκινήτων: είναι… κακάσχημα! Και μιλάμε ειδικά για τη ‘μύτη’ με το ‘σκαλί’ που έχουν όλες εκτός των McLaren και Marussia ομάδες για να συμβαδίζουν με τους νέους κανονισμούς.

Ο κος Rosberg μας εξηγεί τα γιατί…

Related posts

Kobot concept ηλεκτρικό όχημα…

gadgetfreak
15 years ago

Nissan GT-R supercar 2015

gadgetfreak
13 years ago

Lady Petra superyacht στο 2012 Monaco Yacht Show

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version