Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones

Samsung – με τρια κινητά Windows Phone το 2012;

Σύμφωνα με το WPDang, η εταιρία από την Κορέα ετοιμάζει τρία Windows Phone κινητά για το 2012.

Ένα από αυτά είναι το Mandel SGH-i667 που ακούγεται πως θα φτάσει στο δίκτυο της AT&T με συνδεσιμότητα LTΕ, οθόνη WVGA και Windows Phone 7.5 Refresh (τα γνωρίζαμε σαν Tango).

Οι άλλες δύο συσκευές για την ώρα είναι άγνωστες αλλά οι να οι πηγές του WPDang είναι αξιόπιστες ίσως να έρθουν πιο αργά ΚΑΙ με Windows Phone 8 “Apollo”.

Λίγα, αλλά σημαντικά αφού μάλλον για τα Win 8 η αγορά θα έχει αρκετά μοντελάκια στο τέλος του έτους…

Related posts

Οι καλύτερες Android Apps;

gadgetfreak
13 years ago

Gingerbread: φτάνει την άλλη εβδομάδα το νέο Android λειτουργικό το smartphone σας;

gadgetfreak
16 years ago

Πως γίνεται το phishing στα κινητά…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version