Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones

Το πρώτο RIM Blackberry 10 κινητό στα μέσα Αυγούστου;

Για το πρώτο μισό το είχαμε ακούσει το πρώτο Blackberry 10 αλλά οι πηγές του N4BB δίνουν πιο συγκεκριμένες ημερομηνίες και τη RIM να ρίχνει το πρώτο Blackberry 10 στα μέσα Αυγούστου.

Το κινητό θα έχει full touchscreen και θα βγει στην αγορά αρχές Οκτώβρη ενώ ακούγεται κάτι και για ένα QWERTY slider Blackberry 10 κινητό. Ένα που θα μοιάζει με το Blackberry Torch και αναμένεται για το Q1 2013. Μέχρι τον Αύγουστο θα τα δούμε

Related posts

OnePlus 6 – First Look

gadgetfreak
8 years ago

Είναι αυτό το σχήμα του iPhone 5;

gadgetfreak
15 years ago

BlackBerry Z30 – με 5άρα και το BB OS 10.2…

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version