Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

“Βλέπουν” τι βλέπεις και σχεδιάζουν το προϊόν…

Ο λόγος για μια νέα τεχνολογία που ετοιμάζουν οι κολοσσοί Unilever, Procter & Gamble και Kimberly-Clark. Είναι μια τεχνολογία που θα χρησιμοποιεί προσομοιώσεις υπολογιστών με τρεις διαστάσεις.

Έτσι έχουμε περισσότερα στοιχεία για να βοηθηθούν οι marketιστές στον σχεδιασμό των προϊόντων και στον σχεδιασμό των καταστημάτων. Η τεχνολογία ιχνηλατεί τις κινήσεις του ματιού – eye-tracking technology για να βλέπει το πως παίρνει κανείς αποφάσεις για αγορές.

Ερευνητές στην Kimberly-Clark χρησιμοποιήσαν οθόνες με ειδικές κάμερες – retina-tracking cameras, όταν η εταιρία είχε λανσάρει τα χαρτομάντιλα Viva και στόχος ήταν να βρεθεί ποια σχέδια ήταν ελκυστικά σε 10” με το που κοίταξε κανείς το ράφι.

Από την άλλη η Unilever έχει εγκαταστήσει ένα περιβάλλον virtual 3D με αισθητήρες και έτσι βελτίωσαν το Axe ντους. Η δε Wall Street Journal σημειώνει πως οι ερευνητές εκτελούν τέτοιες έρευνες από τα 1900s.

Related posts

Συμμαχία για πιο 'ασφαλείς' μπαταρίες ιόντων λιθίου υπόσχονται οι κατασκευαστές…

gadgetfreak
14 years ago

Νέα PVM-X2400 και PVM-X1800 Professional Μόνιτορ Εικόνας

gadgetfreak
4 years ago

VAIO Duo 11 – η λύση;

gadgetfreak
12 years ago
Exit mobile version