Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

“Βλέπουν” τι βλέπεις και σχεδιάζουν το προϊόν…

Ο λόγος για μια νέα τεχνολογία που ετοιμάζουν οι κολοσσοί Unilever, Procter & Gamble και Kimberly-Clark. Είναι μια τεχνολογία που θα χρησιμοποιεί προσομοιώσεις υπολογιστών με τρεις διαστάσεις.

Έτσι έχουμε περισσότερα στοιχεία για να βοηθηθούν οι marketιστές στον σχεδιασμό των προϊόντων και στον σχεδιασμό των καταστημάτων. Η τεχνολογία ιχνηλατεί τις κινήσεις του ματιού – eye-tracking technology για να βλέπει το πως παίρνει κανείς αποφάσεις για αγορές.

Ερευνητές στην Kimberly-Clark χρησιμοποιήσαν οθόνες με ειδικές κάμερες – retina-tracking cameras, όταν η εταιρία είχε λανσάρει τα χαρτομάντιλα Viva και στόχος ήταν να βρεθεί ποια σχέδια ήταν ελκυστικά σε 10” με το που κοίταξε κανείς το ράφι.

Από την άλλη η Unilever έχει εγκαταστήσει ένα περιβάλλον virtual 3D με αισθητήρες και έτσι βελτίωσαν το Axe ντους. Η δε Wall Street Journal σημειώνει πως οι ερευνητές εκτελούν τέτοιες έρευνες από τα 1900s.

Related posts

Ένας Vintage φωτογραφικός φακός του 1910 σε μια hi tech Sony a7II!

gadgetfreak
8 years ago

DJI M200 – Extreme Search and Rescue

gadgetfreak
7 years ago

2016 GoPro ‘Karma’ Drone

gadgetfreak
8 years ago
Exit mobile version