Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones

Nokia Lumia X – το Windows 8 Smartphone;

Αυτός θα είναι ένας ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ Σεπτέμβρης για κινητά…

Και φυσικά μιλάμε smartphone οπότε μετά το νέο Galaxy Note, το iPhone, θα έχουμε και την Nokia με ένα νέο smartphone. Και μιλάμε για τον Σεπτέμβρη και το Nokia World στις 5 του μήνα, όπως λέει το Bloomberg.

Απλά πράγματα: νέα Windows Phone 8 κινητά θα έχει η Nokia για τις γιορτές ενώ έχει χάσει το 90% του μεριδίου αγοράς της από το 2007 και το iPhone.

Στο Q2 φέτος η Nokia πούλησε μόνο 4 εκατομμύρια Lumia 900 συγκριτικά με τα 35.1 εκατομμύρια iPhones.

Αν το κινητό με το 4Χ φακό κάνει ‘τη δουλειά’… Για να δούμε τι θα κάνει ένα νέο όπλο.

Related posts

Μια app και ένα ωραίο gadgetακι για ψήσιμο..!

gadgetfreak
15 years ago

Επίσημη πρώτη σήμερα για ψηφιακή εκπομπή της ΕΡΤ – πάμε για 16:9!

gadgetfreak
16 years ago

Αισθητήρες Sony σε Samsung smartphones

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version