Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Wii U – θα αργήσει στην Ευρώπη;

Αν και πολλοί ‘ποντάρουν’ το τελευταίο διάστημα σε λανσάρισμα τον Νοέμβριο, πηγές του computerandvideogames.com έχουν άλλη άποψη…

Επιμένουν πως η Νintendo ίσως να έχει ζητήματα με τον GamePad controller και την κατασκευή του. Αυτό σημαίνει πως σε Ευρωπαϊκές περιοχές μπορεί να έχουμε ζήτημα και να πάει για Δεκέμβρη.

Οι πηγές του CVG ισχυρίζονται πως τα χειριστήρια με την οθόνη δεν θα επαρκούν…

Related posts

Sony gadget – δώρα για τις γιορτές…

gadgetfreak
13 years ago

Υπέροχος Sony h.ear ήχος…

gadgetfreak
10 years ago

Wadia System 100: επετειακό…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version