Gadgetfreak :: Not Just Tech
iOS World, tablets / multimedia, tech talk / science

Apple – προσπαθεί να ‘πάρει’ άτομα της Google…

… μετά το φιάσκο με τους Maps.

Τρείς εταιρίες για χάρτες έχει εξαγοράσει η εταιρία τα τελευταία χρόνια και πάλι, στο νέο OS της είναι οι χάρτες που αποτέλεσαν την μεγαλύτερη ‘εστία’ παραπόνων. Η ομάδα του Jobs είχε μάλιστα… πολυδιαφημίσει πως στο iOS 6 θα ακυρωθούν οι Google Maps για το δικό τους “superior” σύστημα αλλά και πάλι…

Τώρα όπως μαθαίνουμε, η Apple χρησιμοποιεί δικούς της ανθρώπους για να πλησιάσουν εργαζόμενους της Google Maps. Σύμφωνα με το Techcrunch, όταν η Google άρχισε να ενδιαφέρεται για το indoor mapping, ήδη άτομα της εταιρίας είχαν αρχίσει να μη βρίσκουν ενδιαφέροντα τα πράγματα και ‘ψάχνονταν’.

Από την άλλη, η συγεκριμένη αποτυχία δείχνει πως το Apple Maps είναι πολύ πίσω από τη Google σε θέματα mapping.

Δεν πετάς κάτι καλό για κάτι που ‘θεικά’ έχει προφητευτεί πως είναι η νέα επιτυχία. Δεν είδαν τι κάνει η VW με το Golf;

Related posts

Έπεσε από τον θρόνο το iPhone 4;

gadgetfreak
16 years ago

Ανασκόπηση Έκθεση MWC 2011 Μέρος Α’: όλα τα νέα κινητά και οι τεχνολογίες!

gadgetfreak
15 years ago

Σχεδόν 1 στους 5 θα δει το κινητό να χάνεται… στην λεκάνη!

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version