Gadgetfreak :: Not Just Tech
tech talk / science

Sony – θα επενδύσει στην Olympus…

Ιάπωνες σε βοήθεια Ιαπώνων…

Συγκεκριμένα μιλάμε για $642 εκατομμύρια που θα επενδύσει στην Olympus η Sony και πλέον θα είναι η μεγαλύτερη μέτοχος. Υπάρχουν δε και φήμες πως η Panasonic θα προχωρήσει σε μια παρόμοια ‘στήριξη’ ενώ το Reuters επιβεβαίωσε πως και η Sony και η Olympu θα προχωρήσουν σε ανακοινώσει για το 10%.

Related posts

Polaroid: η μεγάλη επιστροφή της στιγμιαίας φωτογραφίας;

gadgetfreak
16 years ago

iFA 2012 – τι έγινε με τους δημοσιογράφους του Samsung Mob!lers;

gadgetfreak
14 years ago

CMOSIS – η εταιρία με ένα 70MP full frame αισθητήρα…

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version