Gadgetfreak :: Not Just Tech
tech talk / science

Sony – θα επενδύσει στην Olympus…

Ιάπωνες σε βοήθεια Ιαπώνων…

Συγκεκριμένα μιλάμε για $642 εκατομμύρια που θα επενδύσει στην Olympus η Sony και πλέον θα είναι η μεγαλύτερη μέτοχος. Υπάρχουν δε και φήμες πως η Panasonic θα προχωρήσει σε μια παρόμοια ‘στήριξη’ ενώ το Reuters επιβεβαίωσε πως και η Sony και η Olympu θα προχωρήσουν σε ανακοινώσει για το 10%.

Related posts

Αυτή είναι η Nikon Mirrorless

gadgetfreak
8 years ago

Τα specs των LG 2019 4K OLED HDR TVs

gadgetfreak
8 years ago

Το Bell V-280

gadgetfreak
6 years ago
Exit mobile version