Gadgetfreak :: Not Just Tech
tech talk / science

Sony – θα επενδύσει στην Olympus…

Ιάπωνες σε βοήθεια Ιαπώνων…

Συγκεκριμένα μιλάμε για $642 εκατομμύρια που θα επενδύσει στην Olympus η Sony και πλέον θα είναι η μεγαλύτερη μέτοχος. Υπάρχουν δε και φήμες πως η Panasonic θα προχωρήσει σε μια παρόμοια ‘στήριξη’ ενώ το Reuters επιβεβαίωσε πως και η Sony και η Olympu θα προχωρήσουν σε ανακοινώσει για το 10%.

Related posts

Nokia – μια οθόνη OLED που διπλώνει;

gadgetfreak
12 years ago

Ένα… ecoATM για να ανακυκλώνεις τα gadget που έχεις στην κούτα..

gadgetfreak
15 years ago

Εικόνα 6K και 1080p σε 16,000fps – Sony και ο πρώτος αισθητήρας Active Pixel Color Sampling…

gadgetfreak
12 years ago
Exit mobile version