Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics, tech talk / science

Sony – κόβει 2,000 θέσεις εργασίας σε εργοστάστιο στο Japan…

Η Sony θα περιορίσει κατά 2,000 θέσεις εργασίας μέχρι τον Μάρτιο του 2013 το προσωπικό της καθώς η εταιρία θα κλείσει εργοστάσιο στην Ιαπωνία…

Ο γίγαντας των ηλεκτρονικών είπε πως της κοστίζουν $370 ετησίως οι αλλαγές από τον ερχόμενο Απρίλιο αλλά θα έχουν περιορισμένη επίδραση στα οικονομικά της

Συνολικά οι 10.000 αποχωρήσεις θα κοστίσουν στη Sony $926 εκατομμύρια σε αυτό το οικονομικό έτος ενώ η παραπάνω αλλαγή αφορά το εργοστάσιο Minokamo της εταιρίας που κατασκευάζει φακούς για κάμερες και κάμερες κινητών με μερικές δραστηριότητες να μεταφέρονται στο εργοστάσιο στο Minokamo.

Η εταιρία θα προχωρήσει και σε πρόγραμμα πρόωρης συνταξιοδότησης για το 20% του προσωπικού της στα αρχηγεία της στοTokyo μέχρι τον ερχόμενο Απρίλιο.

Η εταιρία θα εστιάζει σε: gaming κονσόλες, digαtal imaging και mobile συσκευές με το κομμάτι του mobile πλέον εξ’ολοκλήρου της Sony Corp., να έχει αυξήσει τον κύκλο εργασιών του κατά 133% με βάση τις εκτιμήσεις της εταιρίας σε σύγκριση με προηγούμενο έτος.

Related posts

‘Tumblr’- θα ξεπεράσει το ‘Blog’ σε Google Searches

gadgetfreak
14 years ago

Έκαναν… software update από 160 εκατομμύρια μίλια μακριά!

gadgetfreak
14 years ago

Μια συσκευασία που είναι και… κουτί υπολογιστή!

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version