Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media

Apple – σκέφτεται να αφήσει την Intel…

Η εταιρία σκέφτεται να αφήσει τους επεξεργαστές της Intel και να ετοιμάσει δικά της ARM σχέδια επεξεργαστών όπως λέει το Bloomberg…

Το πρακτορείο ισχυρίζεται πως η εταιρία θα βγάλει τους επεξεργαστές Intel στα Mac με τεχνολογίες που έχει στα iPhone και iPads. Αν η εταιρία καταφέρει να έχει ισάξιες επιδόσεις είναι σίγουρα ιστορική στιγμή.

Και η ARM θα ισχυροποιηθεί ακόμη και αν σήμερα έχει μικρότερη ισχύ στα μοντέλα της.

Related posts

CES 2021 – Lenovo Yoga AIO 7

gadgetfreak
5 years ago

Google Docs videos – με νέα χαρακτηριστικά..

gadgetfreak
15 years ago

Nvidia Kepler GPUs – γραφικά επόμενης γενιάς με νέες τεχνικές…

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version