Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media

Apple – σκέφτεται να αφήσει την Intel…

Η εταιρία σκέφτεται να αφήσει τους επεξεργαστές της Intel και να ετοιμάσει δικά της ARM σχέδια επεξεργαστών όπως λέει το Bloomberg…

Το πρακτορείο ισχυρίζεται πως η εταιρία θα βγάλει τους επεξεργαστές Intel στα Mac με τεχνολογίες που έχει στα iPhone και iPads. Αν η εταιρία καταφέρει να έχει ισάξιες επιδόσεις είναι σίγουρα ιστορική στιγμή.

Και η ARM θα ισχυροποιηθεί ακόμη και αν σήμερα έχει μικρότερη ισχύ στα μοντέλα της.

Related posts

Έφτασε στο Google Maps το νέο Immersive View χαρακτηριστικό

gadgetfreak
3 years ago

JVC 84αρια professional 4K 60P μόνιτορ

gadgetfreak
13 years ago

CES 2020 – Concept Ori

gadgetfreak
6 years ago
Exit mobile version