Gadgetfreak :: Not Just Tech
gaming / fun, tech talk / science

Wii U – άσχημα…

Δεν έχει έρθει η ανοδική πορεία για τις πωλήσεις του Wii U από το αρχικό λανσάρισμα και μέχρι σήμερα όπως λέει το fudzilla…

chi-nintendo-wii-u

Ειδικά στη Βόρειο Αμερική φαίνεται τα καταστήματα να έχουν πολλά τεμάχια ενώ η Nintendo είχε στόχο τις 5.5 εκατομμύρια κονσόλες μέχρι το τέλος του Μαρτίου.

Τι θα κάνει η εταιρία;

Χωρίς τα τελικά νούμερα φαίνεται να υπολείπονται σε τελικά ποσά με βασικό πρόβλημα τους τίτλους που ακόμη και όταν έρχονται, δεν έρχονται αρχικά γρήγορα.

Στην ουσία τα νούμερα είναι πιο χαμηλά από άλλα λανσαρίσματα ενώ τα ερωτήματα γίνονται πιο αμείλικτα όσο περνά ο χρόνος: θα μπορεί να δώσει ενέργεια στην όλη της προσπάθεια ή ΗΔΗ άρχισε η προσμονή για τα PS4 και το επόμενο xBox;

Related posts

Nintendo Switch Keyboard Attachment

gadgetfreak
9 years ago

Έκθεση Ε3 2014 – Halo: The Master Chief Collection, Halo 5 Beta

gadgetfreak
12 years ago

Jialong – το κινέζικο υποβρύχιο που πάει για ρεκόρ…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version