Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Νέο Windows 8 διαφημιστικό…

Η μαμά-εταιρία λέει πως το Windows 8 της πάνε καλά από τις 26 Οκτώβρη του 2012 και μετά.

windows-8

Και έτσι ο κολοσσότ με έδρα το Redmond ρίχνει ένα νέο διαφημιστικό για τα Windows 8 με μερικά στοιχεία του OS και tablets των Lenovo και Asus στο προσκήνιο. Πάντως ήδη οι αλλαγές στο UI και η αφαίρεση του Start button έχουν δημιουργήσει σχόλια.

Related posts

IoData Soundgenic HDL-RA2HF High Definition NAS

gadgetfreak
8 years ago

Olympus Stylus Tough TG-850

gadgetfreak
12 years ago

iPhone 5S/iPhone 6 – θα γράφει σε 60 FPS;

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version