Gadgetfreak :: Not Just Tech
cinemart / music / video

Αν ο Μεγαλοδύναμος έπαιζε SimCity…

Δείτε αυτό το εκπληκτικό βίντεο που ετοίμασε πέρυσι η IBM…

IBM

Δεν είναι ένα game αλλά ένα networking που απλά θα σας συγκλονίσει! Με στατιστικά και icons να εμφανίζονται σε κανονικές πόλεις απλά απολαύστε.

Related posts

Μπορεί να υπάρξει η στολή του Ironman;

gadgetfreak
11 years ago

Zootopia Official UK Trailer #1

gadgetfreak
10 years ago

The Street Aesthetic of Berlin

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version