Gadgetfreak :: Not Just Tech
gaming / fun

Activision – “κάπως απογοητευτικό” το λανσάρισμα του Wii U…

Πολλές οι παραφωνίες για το μηχανάκι της Nintendo. Δύσκολα.

wii-u-activision

Δεν πουλάει όσο και όπως θα ήθελε η ιαπωνική εταιρία η κονσόλα και βγήκε ήδη το ZombiU bundle για να λύσει το ζήτημα. Κι όμως, η Activision θέτει πως είναι απογοητευμένη με το λανσάρισμα και σε μια συνάντηση της εταιρίας πριν από το νέο Call of Duty game, ο Activision Blizzard CEO κος Robert Kotick είπε πως είναι “somewhat disappointed with the launch of the Wii U,” ενώ η εταιρία του έχει πολλές προκλήσεις από να αντιμετωπίσει η ίδια: “challenges from slower-than-expected adoption of the Wii U.”

Η Ubisoft ανακοίνωσε και τους Wii U exclusive τίτλους όπως το Rayman Legends που πλέον ΔΕΝ θα είναι μόνο για τη κονσόλα της Nintendo.

Οι δηλώσεις της Activision πάντως φαίνεται να ανακλούν απόψεις πολλών developers.

Related posts

WRC 9 The Official Game – Launch Trailer

gadgetfreak
5 years ago

Η Sony ετοιμάζει νέο πρωτοποριακό αισθητήρα για τα PlayStation;

gadgetfreak
15 years ago

Η Phillips δίνει ala Sony, dual-view gaming δυνατότητα σε τηλεοράσεις της για το 2012…

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version