Gadgetfreak :: Not Just Tech
gaming / fun, tech talk / science

Wii U – μόλις 55,000 μονάδες το Γενάρη;

Κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας, της Nintendo Wii U launch week στις ΗΠΑ, η Nintendo είχε ανακοινώσει πως πούλησε 400,000 μονάδες από τη next-generation κονσόλα της, το επόμενο διάστημα όμως δεν είναι και το καλύτερο…

U

Τον Γενάρη που μας πέρασε το Wii U πούλησε μόλις 57,000 μονάδες στις ΗΠΑ όπως λέει πηγή που έχει, κατά τους ισχυρισμούς της, πρόσβαση στα δεδομένα του NPD Group.

Συγκριτικά το Wii είχε φτάσει τις 435,000 μονάδες στον πρώτο post-holiday μήνα του. Χωρίς να πούμε και πολλά, πρέπει η Nintendo να ετοιμάσει κάτι big για την E3 φέτος ειδικά με τα PS4 και Next Xbox να πλησιάζουν φέτος.

‘Η να ρίξει την τιμή πολύ.

Related posts

2016 Incoming – Top 10 Best Game Trailers

gadgetfreak
10 years ago

Πόσο cool μπορεί να είναι ένα PS Vita…

gadgetfreak
14 years ago

Η Microsoft κάνει λίφτινγκ στο Xbox.com…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version