Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

Sony – θα ρίξει Firefox OS μηχανάκι το 2014;

Μετά τις LG και Huawei που δεσμεύτηκαν να ετοιμάσουν smartphones με το Mozilla Firefox OS σύστημα, και η Sony ανακοίνωσε μηχανάκι για HTML5 και δεσμεύτηκε για Firefox OS συσκευές στο 2014.

Sony-Xperia-Z1

Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε και από την Telefonica πως θα φέρει τα Sony Χperia Z και Xperia Tablet Z σε πολλές περιοχές ενώ θα συνεργαστούν για να “to explore the development of a handset” με Firefox OS.

Από την άλλη παρά τις ιδέες, η Sony ΔΕΝ έχει ετοιμάσει ένα Windows Phone κινητό. Ο δε Bob Ishida της Sony λέει πως οι μηχανικοί της εταιρίας εργάζονται για Firefox OS και HTML5 μηχανάκια.

Για να το δούμε…

Related posts

Lenovo LT2934z 29” Panoramic

gadgetfreak
13 years ago

Ένα τσιπ που συλλέγει ενέργεια από παντού!

gadgetfreak
14 years ago

Ώρα για διαρροές: Πρώτες εικόνες Nokia κινήτου…

gadgetfreak
15 years ago
Exit mobile version