Gadgetfreak :: Not Just Tech
android World, mobile / smartphones

ZTE Grand X2

Η κινέζικη εταιρία των smartphone έχει στόχο τρανό: να καταφέρει να μπει στο κλαμπ των Sony, Samsung, LG, Motorola, Nokia, BlackBerry και Apple…

0

Και ναι, η ZTE στο συνέδριο MedPi στο Monaco έριξε το ZTE Grand X2 που είναι ένα smartphone με την καρδιά ενός Intel Atom Z2580, οθόνη στις 4.5” HD με ανάλυση 1280 x 720 pixels. Μιλάμε άρα για dual-core 2GHz Intel επεξεργαστή με 1GB RAM, 8-megapixel κάμερα πίσω και 1-megapixel μπροστά, 8GB μέσα και microSD θύρα, 2,000mAh μπαταρία, Android 4.1 Jelly Bean.

Στην Ευρώπη το 3ο τρίμηνο του 2013.

Related posts

Microsoft: υπόσχεται 499+1 νέα χαρακτηριστικά για τα WP7…

gadgetfreak
15 years ago

Εξαρτήματα του iPhone 5 σε βίντεο;

gadgetfreak
14 years ago

Galaxy Tab S6 Vs 2018 iPad Pro

gadgetfreak
7 years ago
Exit mobile version