Gadgetfreak :: Not Just Tech
transport / concept

Honda – επιστρέφει στην F1 το 2015 με τη McLaren…

Ναι, από το 2015 η ιαπωνική εταιρία θα παρέχει κινητήρες στη McLaren.

AUTO-PRIX-JPN-GBR-HONDA

Αυτό σημαίνει την επιστροφή μετά από χρόνια της “McLaren Honda team,” ενώ ήδη από το 2014 τα μονοθέσια της F1 θα έχουν έναν 1.6λιτρο direct-injected, turbo V6 κινητήρα με συστήματα ανάκτησης ενέργειας.

Η Honda έφυγε το 2008 από την F1 και σίγουρα οι υβριδικές της τεχνολογίες είναι χρήσιμες σήμερα στο σπορ.

Related posts

2023 Lamborghini Revuelto

gadgetfreak
3 years ago

Το όνειρο της κινητικότητας χωρίς κόπο – ή μήπως ο εφιάλτης…

gadgetfreak
15 years ago

Alfa Romeo 4C Spider

gadgetfreak
12 years ago
Exit mobile version