Gadgetfreak :: Not Just Tech
transport / concept

Honda – επιστρέφει στην F1 το 2015 με τη McLaren…

Ναι, από το 2015 η ιαπωνική εταιρία θα παρέχει κινητήρες στη McLaren.

AUTO-PRIX-JPN-GBR-HONDA

Αυτό σημαίνει την επιστροφή μετά από χρόνια της “McLaren Honda team,” ενώ ήδη από το 2014 τα μονοθέσια της F1 θα έχουν έναν 1.6λιτρο direct-injected, turbo V6 κινητήρα με συστήματα ανάκτησης ενέργειας.

Η Honda έφυγε το 2008 από την F1 και σίγουρα οι υβριδικές της τεχνολογίες είναι χρήσιμες σήμερα στο σπορ.

Related posts

Ρομποτικά φορτηγά και τεχνολογία Autonomous Electric Transport (AET)

gadgetfreak
6 years ago

Driftmob M235i…

gadgetfreak
12 years ago

Land Rover – teasάρει ένα νέο Evoque special edition με την Victoria Beckham…

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version