Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tech talk / science

Samsung – στη φωλιά της Nokia…

Η Samsung Electronics θα ανοίξει νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στα ‘λημέρια’ της Nokia…

espoo_sightseeing

Το κέντρο θα είναι το πρώτο της Samsung στην Σκανδιναβία και θα έχει βάση στο Espoo της Φινλαδίας ενώ στην περιοχή έχει ήδη φτάσει και η Huawei όπως και η Intel.

Η χώρα έχει άφθονο ανθρώπινο δυναμικό σε μηχανικούς και software developers που δούλευαν στη Nokia και άλλες εταιρίες ενώ η εταιρία είχε πουλήσει και μετά νοικιάσει το κτίριο στο Espoo πριν λίγο καιρό για να κάνει οικονομία.

Related posts

Preview έκθεση CES 2011: Πάνω από 500 υπολογιστές με τους νέους Intel…

gadgetfreak
15 years ago

Sony PlayStation VR – Πόσα;

gadgetfreak
10 years ago

Σε μαζική παραγωγή το Apple M2 Chip

gadgetfreak
5 years ago
Exit mobile version