Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media, ecotech / electric

Apple – 20MW από τον ήλιο για Data Center

Είναι και θέμα… ecoπρεστίζ και ενέργειας.

applesolarfarm

Η Apple το ξέρει και ρίχνει σε 137 εκτάρια στις ΗΠΑ ένα ισχύος 20MW ηλιακό πάρκο που θα δίνει ενέργεια στο Reno και στο data center που έχει η εταιρία στη Νεβάδα.

Το νέο σύστημα ετοιμάζεται από μια εταιρία την SunPower που έχει δουλέψει ξανά με την εταιρία στο Maiden στη Βόρεια Carolina των ΗΠΑ.

Related posts

Τιμές σκληρών δίσκων – ‘φουσκωμένες’ μέχρι τον Αύγουστο…

gadgetfreak
14 years ago

Προβλήματα με τα 2013 Retina MacBook Pro;

gadgetfreak
13 years ago

55,000 Metro Apps για τα Windows 8;

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version