Gadgetfreak :: Not Just Tech
tech talk / science

Χτίζουν έναν “τοίχο από πάγο”…

Έχει έναν χρόνο που η Tokyo Electric Power Company ανακοίνωσε πως το εργοστάσιο Fukushima Daiichi είχε διαρροή στον Ειρηνικό Ωκεανό…

Ice Wall At Fukushima 2

Η λύση; ένας τοίχος από πάγο. Τελικά τα σχέδια πήραν το πράσινο φως από την αμερικανική Nuclear Regulation Authority. Ποτέ δεν είχε ετοιμαστεί κάτι τέτοιο σε τέτοια κλίμακα. Με μήκος 0.9 μίλια το έργο της TEPCO έχει εξάψει το ενδιαφέρον των μηχανικών σε όλο τον κόσμο.

Related posts

Σχέδιο Kitty Hawk

gadgetfreak
7 years ago

Apple iPad 3 – ακυρώνεται το πρόγραμμα παραγωγής…

gadgetfreak
15 years ago

Ζουν και… θα ζουν και θα βασιλεύουν τα XP! Oι μισοί executivάδες θα τα κρατήσουν μετά το 2014!

gadgetfreak
16 years ago
Exit mobile version