Gadgetfreak :: Not Just Tech
iOS World, mobile / smartphones

Γιατί δεν μου αρέσει το iPhone 6…

hahaha

Με τη νέα διαρροή για το επόμενο κινητό της εταιρίας από το Cuppertino έχουμε μια ακόμη ιδέα. Και η αλήθεια είναι πως δεν είναι κάτι που ενθουσιάζει.

Γιατί; Με στοιχεία από το πρώτο iPhone και από τα iPad, και την ‘στρογγυλεμένη’ σχεδιαστική λογική που έχουν και τα κορεάτικα Galaxy, να το πούμε απλά: ΔΕΝ είναι κάτι που μοιάζει καινοτόμο.

Ποιο είναι το θέμα;

Για να δούμε λοιπόν σε τι μπορεί να εστιάσουμε:

Θα έχει εντυπωσιακή οθόνη; Μάλλον ναι, αλλά πλέον το κάνουν και άλλοι αυτό. Και καλύτερα ίσως. Θα είναι καλοφτιαγμένο; Σίγουρα αλλά το κάνουν και άλλοι αυτό. Θα είναι ελαφρύ; Ναι, αλλά το κάνουν και άλλοι αυτό.

Και η Apple, το καινοτόμο παιδί του Jobs, σε μια Android αγορά των 1.2 δις κινητών ΠΡΕΠΕΙ να κάνει κάτι που δεν κάνουν άλλοι.

Απλό.

Related posts

Elgato Smart Key

gadgetfreak
13 years ago

iPhone 6S vs. Galaxy S7 Drop Test

gadgetfreak
10 years ago

Νέο Xiaomi 13 Ultra με αισθητήρα κάμερας μεταβλητού διαφράγματος

gadgetfreak
3 years ago
Exit mobile version