Gadgetfreak :: Not Just Tech
iOS World, mobile / smartphones

Γιατί δεν μου αρέσει το iPhone 6…

hahaha

Με τη νέα διαρροή για το επόμενο κινητό της εταιρίας από το Cuppertino έχουμε μια ακόμη ιδέα. Και η αλήθεια είναι πως δεν είναι κάτι που ενθουσιάζει.

Γιατί; Με στοιχεία από το πρώτο iPhone και από τα iPad, και την ‘στρογγυλεμένη’ σχεδιαστική λογική που έχουν και τα κορεάτικα Galaxy, να το πούμε απλά: ΔΕΝ είναι κάτι που μοιάζει καινοτόμο.

Ποιο είναι το θέμα;

Για να δούμε λοιπόν σε τι μπορεί να εστιάσουμε:

Θα έχει εντυπωσιακή οθόνη; Μάλλον ναι, αλλά πλέον το κάνουν και άλλοι αυτό. Και καλύτερα ίσως. Θα είναι καλοφτιαγμένο; Σίγουρα αλλά το κάνουν και άλλοι αυτό. Θα είναι ελαφρύ; Ναι, αλλά το κάνουν και άλλοι αυτό.

Και η Apple, το καινοτόμο παιδί του Jobs, σε μια Android αγορά των 1.2 δις κινητών ΠΡΕΠΕΙ να κάνει κάτι που δεν κάνουν άλλοι.

Απλό.

Related posts

Τι επιδόσεις θα έχει το 2018 Galaxy S9

gadgetfreak
9 years ago

MWC 2016 – Samsung Galaxy S7

gadgetfreak
10 years ago

ZTE U950 quad-core

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version