Gadgetfreak :: Not Just Tech
android World, mobile / smartphones

“Nokia by Microsoft”

Ναι, έτσι θα ονομάζεται…

Nokia-Android-X

…η οικογένεια των Microsoft κινητών που θα είναι μέσα τους Nokia. Το @evleaks μας αποκαλύπτει πως το “Nokia by Microsoft” όνομα θα είναι των μοντέλων με Android λειτουργικό μέσα. Ενώ θα άλλα θα έχουν Windows.

Πως σας φαίνεται η ιδέα;

Related posts

Meizu MX τετραπύρηνο…

gadgetfreak
14 years ago

Η Amazon αγοράσει την TI OMAP;

gadgetfreak
14 years ago

Internetραδιοφωνάκι…

gadgetfreak
16 years ago
Exit mobile version