Gadgetfreak :: Not Just Tech
gaming / fun

Nintendo ΝΧ

Τι γίνεται με αυτούς τους Ιάπωνες;

nintendo_nx

Η Nintendo έδωσε συνέντευξη Τύπου και ο κος Satoru Iwata μίλησε για NX. Τι θα είναι; αναμένεται να ετοιμαστεί μια ενιαία τεχνολογική πλατφόρμα για παιχνίδια σε smartphone και tablet, πλατφόρμα που ια ετοιμάσουν μαζί με την εταιρία online games DeNa αλλά και το ιαπωνικό Mobage.

Οι «έξυπνες συσκευές» και η Nintendo σε νέα πλατφόρμα, τη NX που θα αντικαταστήσει το Wii U.

Related posts

Νέο Nintendo: και επισήμως το 2012…

gadgetfreak
15 years ago

Uncharted 4: Το Τέλος Ενός Κλέφτη – Μέρος 2ο

gadgetfreak
10 years ago

Χιλιάδες Playstation 3 και PS Vita σε χέρια στις γιορτές…

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version