space talk, tech talk / science Για πόσο θα επιβιώναμε σε ένα ξένο πλανήτη; gadgetfreak 10 years ago Ο διάσημος και cool Neil deGrasse Tyson υπόλογίζει για του λόγου μας πόσο θα επιβιώναμε αν είχαμε μείνει σε ένα άλλο πλανήτη του ηλιακού μας πλανήτη και (ω, τι ατυχία) είμασταν χωρίς διαστημική στολή. Για τις απορίες που έχετε ΚΑΘΕ μέρα. Related posts Sony και YouthNet: ανακοινώνουν το “+U” για μια hi tech εθελοντική προσπάθεια… gadgetfreak 15 years ago Τα όλα-σε-ένα PC, τα tablets, τα e-book readers θα 'σπρώξουν' την ανάπτυξη το 2ο εξάμηνο του 2010, λέει ο ταϊβανέζος… gadgetfreak 16 years ago Πτώση κερδών 40% για τη Nokia στις πωλήσεις του 2ου τριμήνου… gadgetfreak 16 years ago