Gadgetfreak :: Not Just Tech
ecotech / electric, futuristas / iDea, transport / concept

H Mercedes-Benz θέλει να είναι carbon-neutral μέχρι το 2039

Η Mercedes-Benz έβαλε ένα στόχο. Να είναι μια εταιρία carbon-neutral μέχρι το 2039. Και μάλιστα το…

…ονομάζει “Ambition2039,” με το σχέδιο να ενσωματώνει στόχο τα μισά οχήματα που θα πουλά να είναι ή ηλεκτρικά ή plug-in hybrid μέχρι το 2030. Πλήρης δε carbon neutrality θα έρθει το 2039 με στόχο και τα Ι.Χ οχήματα αλλά και τα φορτηγά, λεωφορεία κ.λ.π να είναι στο σχέδιο.

Αν και εστιάζουν στις μπαταρίες θα δώσουν έμφαση και στο υδρογόνο αλλά και σε άλλες λύσεις όπως έδειξε το GLC F-Cell crossover ενώ υπάρχει και το EQC 4×4 αλλά και το Formula E racer.

Και φυσικά με στόχο το carbon-neutrality θα έχουμε πρώτα τα εργοστάσια να αλλάζουν…

Related posts

Renault Megane RS Trophy-R

gadgetfreak
6 years ago

Maserati Kubang – κάτι σαν βίντεο…

gadgetfreak
15 years ago

Ferrari Roma

gadgetfreak
7 years ago
Exit mobile version