Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

10 Ιουνίου το PS3 γίνεται 3D στην Ιαπωνία: ΗΠΑ και Ευρώπη "…σύντομα"

10 Ιουνίου. Η μέρα που σύμφωνα τις εξ’Ανατολών πληροφορίες το Ιαπωνικό αρχικά PlayStation Network θα διαθέτει στο κοινό σειρά τίτλων παιχνιδιών που έχουν αναβαθμιστεί με 3D τεχνολογία. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται τα Super Stardust, WipeOut και Pain, με τα πρώτα 2 να δέχονται το… 3D lifting χωρίς χρέωση. Όσοι ήδη έχουν το δικό τους Pain θα πληρώσουν $3.20 για να το απολαύσουν 3D.

Σημειώστε: θα χρειαστείτε μια 3D TV για να χρησιμοποιείτε την τεχνολογία…

Για να μην ξεχνιόμαστε…

Related posts

Toshiba – και τα κλιματιστικά που υπακούουν στη… φωνή!

gadgetfreak
15 years ago

Συμπαγείς και στο προσιτό κομμάτι της αγοράς: Νέες Handycam SR που γράφουν σε κάρτα και σκληρό…

gadgetfreak
16 years ago

Η ES9000 στις 75΄΄ σε ελληνικό έδαφος…

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version