Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics

279 δις δολάρια του 2015: το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει να ανεβαίνει, λέει έρευνα…

Και τα νούμερα αφορούν ΜΟΝΟ τις ΗΠΑ!

Φαίνεται πως οι πωλήσεις μέσω Internet είναι και σήμερα και… αύριο το μέλλον. Κάθε χρόνο θα αυξάνονται κατά 10% μέχρι το 2015 αφού οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερο χρόνο online, λέει η Forrester Research…

Σύμφωνα με νέα αναφορά που είχαμε χθες, οι πωλήσεις στην αμερικανική αγορά αυξήθηκαν 12.6% το 2010 στα $176 billion. Το σύνολο θα αυξηθεί στα $279 δισεκατομμύρια το 2015, λέει η αναλύτρια της Forrester κυρία Sucharita Mulpuru.

Η ρυθμός αύξησης για το 2010 ξεπέρασε τον ρυθμό του 2009 όταν υπήρχε αύξηση 11%. Οι… συνήθης ύποπτοι για την διάδοση του e-εμπορίου είναι: η ανάκαμψη της οικονομίας, οι πιο πολλοί πρώτοι αγοραστές και τα μεγαλύτερα ποσά που ξοδεύονται πλέον online από την καταναλωτή.

Το e-εμπόριο θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια αφού θα συνεχίσει η τάση να ‘φεύγει’ από τα φυσικά καταστήματα, και να καταφεύγει στα online, λέει η αναφορά. Αυξημένη χρήση smartphones και tablet υπολογιστών, μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών και νέα μοντέλα δουλειάς – βλ. καθημερινά-deal sites τύπου Groupon, θα βοηθήσουν επιπλέον στην ανάπτυξη.

Πάντως οι online πωλήσεις παραμένουν μικρό τμήμα των συνολικών πωλήσεων λιανικής με το 2010 να τους δίνει μόλις το 8% του συνολικού τζίρου ενώ η κυρία Mulpuru προβλέπει το νούμερο να φτάσει το 11% το 2015.

Αύξηση και στην Ευρώπη…

Τη Δευτέρα είχαμε νούμερα και για την Ευρώπη αφού αναφορά της Forrester για τις online πωλήσεις προβλέπει πως το ευρωπαϊκό e-εμπόριο θα αυξηθεί κατά 10% το χρόνο από τα 81 δις ευρώ το 2010 στα 134 δις ευρώ το 2015.

Πληθυσμιακά το 70% του online πληθυσμού στη Βρετανία, την Ολλανδία και τη Σουηδία αγοράζουν online ενώ Italy και Ισπανία Spain είναι στο άλλο άκρο με μόλις το 34% του πληθυσμού να κάνει online αγορές…

Related posts

Τζάμπα μας βγαίνει το PS3…

gadgetfreak
14 years ago

Canon G3 X

gadgetfreak
9 years ago

Νέα 800 Series Signature hi end ηχεία

gadgetfreak
11 months ago
Exit mobile version