Αν θέλεις να πουλήσεις βρες τι θέλουν τα πιτσιρίκια…

Οι νέοι καταναλωτές δείχνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις τηλεοράσεις Υψηλής Ευκρίνειας και τα laptop αναφέρει το The NPD Group.

AIBO 2

Τελευταία έρευνα του NPD με τίτλο  “Kids & Consumer Electronics ” βρήκε πως παιδιά από 4 εως 14 ετών έδειξαν το περισσότερο ενδιαφέρον στις δύο κατηγορίες συσκευών με το 74% των παιδιών να βλέπουν τηλεόραση και το 70% να χρησιμοποιεί είτε desktop είτε laptop υπολογιστή.

Το NPD είπε πως η τηλεόραση Υψηλής Ευκρίνειας [HDTV] και τα laptop ξεπέρασαν τις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές ως η συσκευή που αγοράστηκε σε μεγαλύτερες ποσότητες τους τελευταίους 12 μήνες , αν και αυτά τα προϊόντα δεν μπορούσαν να φτάσουν στην πρώτη θέση που κατέχει το κινητό τηλέφωνο ως το “πιο ‘αναγκαίο’ εφηβικό προϊόν”, με το 30% αυτής της ηλικιακής ομάδας να έχει προγραμματισμένη μια τέτοια αγορά.

Μια ακόμη ενδιαφέρουσα συνισταμένη στα ευρήματα της έρευνας, είναι η αυξημένη χρήση συσκευών με διαφορετικό τρόπο σε σχέση με το παρελθόν. Περισσότερα παιδιά χρησιμοποιούν τα κινητά τους για εικόνα και μουσική ενώ από την άλλη τα portable digital music players -τύπου Walkman και iPod, χρησιμοποιούνται πλέον για να παίζουν βίντεο.

Επιπρόσθετα, τέσσερις από τα πέντε προϊόντα καταναλωτικών ηλεκτρονικών που διαθέτει ένα παιδί είναι πιθανό να είναι φορητά. Οι παιχνιδομηχανές ήταν το μόνο μη-φορητό μηχάνημα.