kdl-52lx900_ww_3D_mb_BL_s-1200

Σημαντικό το ενδιαφέρον των καταναλωτών για 3D ψυχαγωγία στο σπίτι που θα αφορά σπιτικά 3D βίντεο, φωτογραφίες σύμφωνα με έρευνα στηριγμένη σε αποτελέσματα διαδικτυακής ψηφοφορίας. Η έρευνα έγινε από την το τμήμα Roxio της Sonic Solution.

Η ανεπίσημη έρευνα έλαβε χώρα τον Μάρτιο του 2010 και συνελέγησαν απαντήσεις από  χρήστες λογισμικού Roxio που διαμένουν στις Η.Π.Α.

Από εκείνους που ρωτήθηκαν, το 84% δήλωσε πως ενδιαφέρεται να δει ταινίες  3D στο σπίτι, ενώ το 80% πιστεύει πως θα τραβάει percent 3D video ή 3D φωτογραφίες της οικογένειας στα επόμενα 5 χρόνια, λέει η Roxio.

“Τα αποτελέσματα της διαδικτυακής έρευνας επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά την πεποίθηση μας πως το δραματικό αντίκτυπο  που έχει το 3D στην μεγάλη οθόνη θα μεταφραστεί στην μικτή οθόνη και θα αλλάξει τον τρόπο που οι καταναλωτές διαδρούν με τα ιδιωτικά τους media και την ψυχαχωγία ποιότητας στο σπίτι”, αντιπρόεδρος στρατηγικής της εταιρίας.

Η έρευνα φανέρωσε και κάποια από τα θέματα που οι καταναλωτές θα ενδιαφέρονταν περισσότερο να δουν σε 3D και στα οποία περιλαμβάνονται το Super Bowl, τα τελικά του NBA και οι Ολυμπιακοί.

Στο προσωπικό κομμάτι μάλιστα το 75%  δήλωσε πως θα ενδιαφέρονταν να μετατρέψει το υπάρχον προσωπικό υλικό από 2D σε 3D…