“Η ποιότητα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία” μας είπε ο Hiroshi Yoshioka στη φετινή NAB…

Ο κύριος Yoshioka, εκτελεστικός διευθυντής και διευθυντής Sony για το τμήμα καταναλωτικών ηλεκτρονικών και συσκευών προσέθεσε τη δική του φωνή σε όσους κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τον ξαφνικό… αγοραίο ‘έρωτα’ των εταιριών με το 3D μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο National Association of Broadcasters (NAB) στο Λας Βέγκας.

“Το άσχημα εκτελεσμένο 3D είναι βλαβερό και απειλεί την μακρόχρονη επιτυχία” είπε σε ομιλία του πριν λίγες ημέρες. “Θυμηθείτε πως το 3D είναι μαι φυσική εμπειρία και είναι πως βλέπουμε σήμερα τον κόσμο. Πρέπει να δώσουμε στους καταναλωτές τέλειο 3D που να δείχνει φυσικό και να το αισθάνεσαι τέλεια”.

Μιλώντας για την αλυσίδα των τεχνολογιών της Sony στον τομέα του 3D από την παραγωγή μέχρι την θέαση στον κινηματογράφο ο κύριος Yoshioka είπε, “κάθε συνδεσμος στην αλυσίδα πρέπει να είναι ισχυρός και το 3D χρειάζετια ολοκληρωτικλη ροή εργασιών.”

Προέβλεψε δε μια δυνατή αγορά 3D TV δείχνοντας 3D βίντεο από τα “Resident Evil: Afterlife” και κλιπάκια από το τουρνουά γκόλφ Masters που φέτος για πρώτη φορά μεταδόθηκε σε 3D στην καλωδιακή και το online streaming.

Το ποντάρισμα στο Stereoscopic 3D είνα μεγάλο και όσο κυλά το 2010 γίνεται και πιο εμφανές…