Οι συνδεδεμένες στο Internet τηλεοράσεις αποδεικνύονται μεγαλύτερη αγορά από την  3D τεχνολογία τουλάχιστον για τη φετινή χρονιά…

Σχεδόςν 28 εκατομμύρια τηλεοράσεις με ενσωματωμένη δυνατότητα σύνδεσης στο internet αναμένεται να πουληθούν μέχρι το τέλος του 2010, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών iSuppli συγκριτικά με περίπου 4 εκατομμύρια 3D TVs. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 125% από τα 12 εκατομμύρια τηλεοράσεων που πουλήθηκαν το 2009.

Οι κατασκευαστές τηλεοράσεων πλέον βρίσκονται σε αγώνα δρόμου για να προσφέρουν web υπηρεσίες και περιεχόμενο όπως ταινίες, μουσική και φωτογραφίες με την  iSuppli να αναμένει μέχρι το 2014, το 54% των επίπεδων τηλεοράσεων που θα βρίσκουν σπίτι να έχουν δυνατότητες  internet  – κάπου 148 εκατομμύρια τεμάχια.

Τα νούμερα υπονοούν πως οι κατασκευαστές τηλεοράσεων θα έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς  “έξυπνων” τηλεοράσεων τα ερχόμενα χρόνια. Η όλη υπόθεση βέβαια φτιάχνει και ισχυρότατες συμμαχίες με παρόχους περιεχομένου και ίσως μια ριζική αλλαγή του μοντέλου δουλειάς. Όσοι παρεβρίσκονταν στο φετινό συνέδριο Society for Information Display, μια σημαντική σύναξη της συγκεκριμένης βιομηχανίας είχαν μια έντονη διαβούλευση για το εαν οι τηλεοράσεις θα μοιάζουν με τα κινητά τηλέφωνα σε αυτόν τον τομέα με τους καταναλωτές να κλείνουν συμφωνίες και συμβόλαια για παροχές.

Η εναλλακτική άποψη είναι πως οι κατασκευαστές τηλεοράσεων θα ανακάλυπταν γρήγορα πως πρέπει να μείνουν έξω από τις υπηρεσίες και να εστιάσουν στις υψηλές επιδόσεις αλλά ουσιαστικά “χαζά” μόνιτορ.

“Το να εφαρμόζεις και να διαχειρίζεσαι μοντέλο όπως το App Store δεν είναι βασική δεξιότητα για κατασκευαστές που κάνουν το  hardware,” λέει ο Tim Chang, υπεύθυνος venture capital για την χρηματιστηριακή Norwest Venture Partners.

Από την άλλη το να ενσωματώνεις σύνδεση internet και να προσθέτεις περιεχόμενο και υπηρεσίες σε μια τηλεόραση θα αφαιρούσε την ανάγκη για ένα εξωτερικό κουτί αν και η ειδικότητα και η κυριαρχία των κατασκευαστών τέτοιων κουτιών μάλλον υπονοεί πως δεν θα… εκλείψουν σύντομα -ΠΟΤΕ ένα εσωτερικό μηχάνημα δεν είναι τόσο ικανό όσο ένα εξωτερικό άλλωστε δείχνει η 25χρονη εμπειρία μας στην τεχνολογία…

Φαίνεται πως η συνολική στρατηγική των Sony Google Intel είναι η πιο “on the money” αντιμετώπιση λοιπόν και περιμένουμε με ανυπομονησία τέτοια ανοιχτή πλατφόρμα στην tv μας…

ΟΛΑ και απλά στα χέρια του καταναλωτή… αυτή είναι πλέον η συνταγή επιτυχίας!