Μπορεί να… βομβαρδιζόμαστε με ηλεκτρονικά προϊόντα που μας επιτρέπουν και θα μας επιτρέπουν να έχουμε πρόσβαση σε ψυχαγωγία και περιεχόμενο από Internet, αλλά η τελική αποδοχή των καταναλωτών – τα νούμερα…, είναι ακόμη σε βρεφικό στάδιο, λέει νέα έρευνα.

Το NPD Group βρήκε πως ακόμη και στην πιο «συνδεδεμένη» χώρα τις ΗΠΑ, το 75% των καταναλωτών (13 και άνω) δεν συνδέονται ούτε κατεβάζουν περιέχομενο, 15% μόλις συνέδεσαν και κατέβασαν περιεχόμενο μέσω PC ή Mac, 6% συνδέθηκε με μια παιχνιδομηχανή, 4% μέσω smartphone και 2% μέσω ενός Blu-ray Disc player ή digital video player.

“Μάθαμε από την έρευνα μας πως αν και κάποιοι έχουν την εμπειρία του συνδεδεμένου κόσμου, οι πιο πολλοί δεν το κάνουν» είπε ο κος Russ Crupnick, Αντιπρόεδρος και Αναλυτής Ψυχαγωγίας για το NPD.

Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν… τρελαίνονται με την πιο φρέσκια εφαρμογή – app, αλλά με τα βασικά όπως σερφάρισμα και e-mail, λέει η έρευνα. Από την άλλη η εμπειρία της σύνδεσης μεγαλώνει είπε ο Crupnick καθώς ενδεχόμενοι Blu-ray ιδιοκτήτες θέλουν τα players τους να έχουν από την αρχή συνδεσιμότητα και οι μισές παιχνιδομηχανές είναι ήδη συνδεδεμένες.

Από την άλλη όπως λέει ο κος Les Moonves, CEO του CBS, όλοι θέλουν να βελτιώσουν τα έσοδα τους: «προφανώς η λέξη κλειδί για τις εταιρίες media είναι ‘Πως θα βελτιώσω το εισόδημα μου για το περιεχόμενο;’” είπε ο Moonves σε συνέδριο επενδυτών την περασμένη εβδομάδα…

Η αναφορά πάντως βρήκε πως τα φθηνά media players και Blu-ray players αποτελούν “κύριες” οδούς για να φτάνει το broadband περιεχόμενο στο σαλόνι. Οι δε συνδεδεμένες τηλεοράσεις επίσης έχουν αυξημένη διείσδυση ειδικά σε μεγάλα μεγέθη…