Η Εσθονία δεν είναι μια χώρα γνωστή για τις μηχανές της αλλά η επανεμφάνιση μια προ-2ου ΠΠ εταιρίας ίσως το αλλάξει αυτό…

Απλά ένα υπέροχο θηρίο…

Η με έδρα το Tallinn Renard Motorcycles θα ξεκινήσει την παραγωγή της GT τον επόμενο χρόνο. Το σασί από ανθρακονήματα και Kevlar monocoque ζυγίζει μόλις 11 κιλά και ενσωματώνει τον αεραγωγό και το ρεζερβουάρ για τα καύσιμα, ενώ τα μεταλλικά στοιχεία όπως η κινητήρας Moto Guzzi 1200cc Quattrovalvole με το διπλό v είναι κατασκευασμένα από ειδικό ηλεκτρονικό τόρνο CNC και ένα συμπαγές κομμάτι αεροπορικής ποιότητας αλουμίνιο.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα τμήματα της ανάρτησης που είναι κορυφαίων προδιαγραφών: δύο δρόμων ρυθμιζόμενα Öhlins S36DR1L ελέγχουν την κίνηση του κατασκευασμένου από ανθρακονήματα Hossack/ τύπου BMW Duolever, ενώ τριών δρόμων ρυθμιζόμενα Öhlins TTX36 χειρίζονται το πίσω μέρος.

Το παραλληλόγραμμο από άνθρακα τμήμα της μπροστινής ανάρτησης και η σχεδίαση είναι παρόμοια με την Confederate Wraith, όπως είναι και η περιορισμένης παραγωγής, με… αστρονομική τιμή μηχανή στο σύνολο της: μόλις 75.000 ευρώ…

Και οι δύο τρόχοι είναι από ανθρακονήματα ενώ της Grand Tourer τα ελαφριά από αλουμίνιο τμήματα είναι σχεδιασμένα σε 3D. Ο κινητήρας της Renard στα 1200cc παράγει περίπου 130 ίππους στις 8000rpm ενώ η ροπή φτάνει τα 120 Nm στις 6000 rpm. Ο Moto Guzzi 90° V2 δεν είναι ο… βασιλιάς της ιπποδύναμης αλλά αυτό είναι ένα αυθεντικό roadbike που θα αγοράσεις και θα φύγεις αφήνοντας πίσω ένα κεφάλαιο ζωής.

Τότε δεν θα υπάρχει βιασύνη…