Για να δούμε τα μαθηματικά μας σήμερα παιδάκια… 🙂

Λοιπόν, έχεις 240.000 “πιθανούς αγοραστές” αλλά μόνο 10.000 οχήματα για να πουλήσεις την πρώτη χρονιά. Τι κάνεις;

Αν είσαι η General Motos και τι αντικείμενο υπό έρευνα είναι το ηλεκτρικό σου αυτοκίνητο, το Chevrolet Volt, ψάχνεις να δεις πως… στην ευχή θα κατασκευάσεις όσα περισσότερα Volts μπορείς! – και βέβαια δύνασαι να πουλήσεις…

Αυτό ακριβώς προσπαθεί να κάνει ο CEO της εταιρίας, κος Dan Akerson και η εταιρία του που αναζητά τρόπους να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει την παραγωγή αυτού του σημαντικού για τον προσφάτως διασωθέντα, κολοσσό.

Το κύριο πρόβλημα σύμφωνα με τον Πρόεδρος της GM Βόρειας Αμερικής, κο Mark Reuss, είναι ο ‘λαιμός του μπουκαλιού, δηλαδή ο περιορισμένος αριθμός μπαταριών που ο προμηθευτής LG Chem μπορεί να παράγει για τη GM. To τρέχον σχέδιο μιλά για 10.000 μπαταρίες το 2011 και 45.000 το 2012. Ο αριθμός του 2012 ήδη έχει ανέβει στις 30.000.

Η ενδεχόμενη αύξηση της παραγωγής μόνο καλό θα κάνει αφού σύμφωνα με τον κο Steven Rattner, πρώην υπεύθυνο της ‘συμφωνίας διάσωσης’ για τον πρόεδρο Obama και συνεργάτη της GM, “Τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια κάθε Volt θα κόστιζε κάπου $40.000 για να κατασκευαστεί (μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων ανάπτυξης).”

Προφανώς η αύξηση του όγκου παραγωγής θα μειώσει πιο γρήγορα το κόστος.

Nice…