CES 2015

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο του ο εικονικός κόσμος της Sony έχει φτάσει τους… 17 εκατομμύρια κατοίκους!

Ο λόγος για το “Home” έναν online εικονικό κόσμο για ιδιοκτήτες PlayStation, με εκατομμύρια gamers να συμμετέχουν σε έναν διαφορετικό ‘πλανήτη’: 17 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο σε μια εικονική κοινότητα που σήμερα έχει εξελιχθεί σε μια μεγάλη… πόλη όπου οι gamers μπορούν να παίξουν εκατοντάδες παιχνίδια και events, αλλά και να αγοράσουν εικονικά ‘αγαθά’.

Ένας μεγάλος… εικονικός κόσμος!

Μαζί με την αύξηση των χρηστών έχουν δει την ανιούσα και τα έσοδα από το Home όπως είπε και ο κύριος Jack Buser, διευθυντής του PlayStation Home στη σε συνέντευξη. Το Home είναι ένας εικονικός κόσμος στο PlayStation Network όπου δημιουργείς ρεαλιστικά avatar και περιπλανιέσαι σε virtual sites όπως εμπορικά κέντρα ή παιχνιδοχώρους. Το περασμένο καλοκαίρι όταν η Sony έφτιαξε και ένα indie παιχνίδι στο Home, είχε 14 εκατομμύρια χρήστες.

Τον περασμένο χρόνο η Sony έχει δώσει έμφαση στην παροχή0 free-to-play παιχνιδιών στο εικονικό περιβάλλον του Home. Σήμερα υπάρχουν 236 δωρεάν παιχνίδια στο Home σε σύγκριση με 9 games το 2008 ενώ προς πώλησιν είναι 7,000 εικονικά αντικείμενα σε σύγκριση με 114 πριν δύο χρόνια.

Αρκετοί εικονικοί κόσμοι έχουν αποτύχει βέβαια ενώ και το δημιούργημα της Linden Lab, το γνωστό Second Life είχε προβλήματα με τον ‘χωρισμό’ μεγαλοστελεχών του. Στα δύο του χρόνια όμως όπως λέει ο Buser, το Home πάει σούπερ επειδή είναι “…games, games, games.”

Οι gamers που έχουν PlayStation 3 είναι οι μόνοι που μπορούν να μπουν στο Home, ενώ οι φαν του είναι οι πιο hardcore ανάμεσα στους hardcore με μέσο όρο ‘παρουσίας’ τα 70 λεπτά…

Οι συνέταιροι της Sony μέσα στο Home είναι 30 μεγάλες εταιρίες όπως οι Disney, Turner, Paramount, Ubisoft, Square Enix, Electronic Arts, Take-Two Interactive’s 2K label αλλά και οι RockStar Games, Konami and Fox. Παρέχονται δε πλήρη παιχνίδια και όχι mini games…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.